درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 21:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2679صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 15 اسفند 1391 - 11:41
روابط عمومی؛ موضوع کتاب‌ماه علوم اجتماعی
  

شارا- شصت‌ویکمین کتاب ماه علوم اجتماعی که ویژه فروردین‌ماه منتشر خواهد شد به معرفی، نقد و بررسی کتاب‌های عرصه «روابط عمومی‌ها» می‌پردازد و می‌کوشد با نگاهی تحلیل‌گرانه تازه‌های نشر غیر ایرانی را که هنوز ترجمه نشده‌اند، معرفی کند.-

سردبیر کتاب ماه علوم اجتماعی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، رویکرد اصلی خود را توجه به عرصه‌های مغفول یا کمتر کار شده در حوزه علوم اجتماعی معرفی کرد و گفت: در رویکرد جدید تدوین کتاب ماه علوم اجتماعی فضایی معادل 30 تا 40 درصد از این نشریه به موضوع پرونده اختصاص دارد. در این بخش محققان به شکل ویژه‌ای کتاب‌های مرتبط با موضوع اصلی کتاب ماه را نیز ارزیابی می‌کنند.

دکتر محمدرضا رسولی با اشاره به این که تاکنون شماره ویژه‌ای به موضوع کتاب‌های حوزه روابط عمومی در کتاب ماه اختصاص نیافته است، اظهار کرد: قصد داریم در شماره‌های بعدی این نشریه در سال 92 موضوع روزنامه‌نگاری را نیز به شکل تخصصی پیگیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نحوه ارتباط و تعامل کتاب ماه علوم اجتماعی با محققان و نویسندگان این حوزه چگونه است؟ گفت: علاوه بر ایمیل و پایگاه اطلاع‌رسانی کتاب ماه، فراخوان‌هایی نیز برای همکاری با دانش‌آموختگان رشته علوم اجتماعی به دانشگاه‌های مرتبط ارسال می‌شود. در این راستا افزون بر تعامل با محققان پیشین کتاب ماه، سفارش نگارش مقاله یا گفت‌وگو با صاحبان آثار این حوزه یا پژوهشگرانی که در عرصه‌های مدنظر مقالاتی داشته‌اند، در برنامه کاری ما قرار دارد.

رسولی که دکترای علوم ارتباطات دارد، درباره فعالیت کتاب ماه برای سال 92، گفت: علاوه بر پوشش مغفولات این حوزه تصمیم داریم کتاب‌ها و منابع مردم‌شناسی و روانشناسی اجتماعی را نیز نقد و بررسی و تازه‌های نشر این حوزه را معرفی و تحلیل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که علم به واسطه ماهیت خود، ساختاری خشک دارد، برای تلطیف این فضا در ماهنامه تخصصی کتاب ماه علوم اجتماعی چه اقداماتی انجام می‌شود؟ گفت: هرچند هدف اصلی این نشریه بر اساس اساسنامه آن معرفی و نقد و بررسی کتاب‌های تخصصی این حوزه است و نمی‌توانیم تغییراتی را در محتوای مطالب ایجاد کنیم، می‌کوشیم تا حد امکان با ایجاد تغییراتی در ساختار نشریه و نحوه نشر آن اعم از تنوع در صفحه‌آرایی و ایجاد جذابیت در جلد اثر این نشریه را برای مخاطبان تخصصی‌ خواندنی‌تر کنیم.

کتاب ماه علوم اجتماعی هر ماه با صاحب امتیازی موسسه خانه کتاب تولید و به عرصه‌های پژوهشی و دانشگاهی عرضه می‌شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد